ASSALAMUALAIKUM W.B.T

bukan mengkritik..hanya nak share...

Thursday 14 July 2011

makan untuk hidup!!!



laksa penang jerrrr makan!!!
ermmmm, makan!!makan!!!makan!!!!.....ermmmm, sedapnye. perut x berisi nasik g nh!!!huhuhuuuhhu..berisi laksa penang n kue tart aku bli pg tadi...teguk air je banyak, 6ti buncit sbb air je...hhuuhuhuh.XBOH!!!!...nak cite sal makan, aku mmg suke makan...xtau r nape.hehehehe, tp kne pandai control r..kepada PENCINTA MAKANAN control nafsu makanmu,hehhehhehe..

makan!!makan!!!makan..bila time kte makan banyak???ade sestenagah owg time makan ramai2(jamu)..seronok!!!klo makan nasik cicah budu + ulam lg best...hehehhhee..tambah nsik 2 x...hehehhehe...huuhuhuhuhuhu..tp aku lapar nasik skrunk nh!!!MAK NAK NASIK....huhhuuhuhuhuhuhu. xpe2 sabo2..huuhuhuhuu

pic time makan kat ChimChum, qlate
tau x yang klo makan melampau2 x elop tuk kte??first se x tentu lah bole gemuk...kalau gemuk xcantik!!!hehehheehhehe...klo gemuk g ble obesiti...huuhuu..kencing manis + darah tingggi...ehhhhh!!x BOH aku...hehheheheh. lagi!!!ermmmmm....arrrr!!!tentulah xble lari laju...hehehehehehh..klo ade owg kjar ke!kne kjar d anjing ke!!lembu ke!!...hehehhehe.  selain e2 gak, aku dapat dr pembacaan buku motivasi yang makan byk2 ble menyebabkan jiwa x tenang tau....kita rase nak makan je selalu,(mengunyah2 jerrr!!)..kita xleh makan yang melampau2, xelop...k lah, adakah makan untuk hidup?? 

gendang gendut tali kecapi,
kenyang perut suka hati...

No comments:

Post a Comment