ASSALAMUALAIKUM W.B.T

bukan mengkritik..hanya nak share...

Monday 11 July 2011

sayang sama kamooo

sayang sama kamooo...mmg mudah di ucapkan!!!ape???sayang!!....ye ke???ble percaya ke??...aku di sini menulis bukan sbb putus cinta eik!hehehhehe...dan bukan tuk melepaskan kemarahan..hanya berkongsi perasaan seorang yang bernama insan yang mempunyai 9 nafsu dan 1 akal...saya sayang sama kamooo,indahnya bila mendengar ungkapan itu yang datang dr seorang yg kita sayang...tapi lg menyedihkan bila mendengar sesorang yang x pernah mendapat kasih sayang seorang adam yg bernama suami yang tinggal bersama berpuluh tahun lamanya...ttp kasih sayang itu masih lg xdpt di pupuk sehingga ke hari ini kerna perasaan itu berubah menjadi benci...BENCI!!!..Sifat sabar yang dulunya bertukar menjadi benci...salah sape??..terfikir sejenak dalam diriku ini...

salah sape??x perlu di fikir kerna ia xkan menyelesaikan masalah....salah sape???ahhhhh!!!....aku x bersalah...dia yang bersalah...muhasabah diri adalah perlu dan berdoalah pada yang esa agar di beri petunjuk..mungkin sudah suratan ilahi dia jodohku dengannya, mungkin ada hikmah di sebaliknya...tempuhi nye dengan sabar!!wahai isteri solehah...

...yang pastinya hanya dr ini bergantung harap pada engkau maha pencipta dan maha penyayang...yang lebih menyayang diriku lebih dr segala-galanya..ku menadah sepuluh jari berharap jodohku yang pastinya seorang yang menyayangi diriku, dapat membimbing diriku dan menerima diriku seadanya...janganlah di sakiti diri ini hanya aku di ciptakan lemah luaranya...ttp kau x tahu bahawa aku tabah dr dalamnye..percayalah jika kau menyakiti diriku tanpa keredhaan dr diriku ku meminta agar lepaskanlah diriku jika aku sudah tidak sempurna di matamu....

jika kau xsayang, kasihakanlah diriku....jika kau benci, lepaskanlah diriku








No comments:

Post a Comment