ASSALAMUALAIKUM W.B.T

bukan mengkritik..hanya nak share...

Tuesday 19 July 2011

sebelum dan sesudah...

bila senang...aku boleh berjalan2 ke mana saja aku nak pergi..bila sakit...aku terlantar kat atas katil x boleh bergerak hanya berlandaskan simpati orang...bila senang, aku boleh makan pe saje yang aku nak, McD, KFC, seafood lah!!!...bila sakit, doktor suwoh jaga pemakanan  lah, jangan makan benda2 yang berlemak, yang berminyak...bila senang, aku boleh belajar pegi class ngan hati yang senang, ble terima pe saje yang cikgu ajar...bila sakit, nak pergi class pun x boleh, xleh ambik exam la...siap kne extend g...bila senang, nak pergi kje pun ok, ble wt kje dengan kemahiran yang ada, bertukang, menjahit dan skills yang lain2 g..bila sakit, nak pegi kje pun xlarat, apetah g nak angkat tukul n menjahit ....bila senang, ramai r sanak sedara n sahabat yang datang..bila sakit,sanak sedara x nak datang ziarah, kawan2 semua hilang entah ke mana...bila senang, x ingat yang di atas sbg pencipta...bila sakit, selalu berdoa dan meminta moga di berikan kenikmatan kesihatan...bila senang, kau ada disamping aku dikala kau nak beli pakaian, makananan, barang2 yang mewah..bila sakit, kau tinggalkan aku ikut lelaki lain..bila senang, kita riang ketawa bersama-sama...bila sakit, aku tanggung sorang2,  xde orang bleh wt aku ketawa..

No comments:

Post a Comment