ASSALAMUALAIKUM W.B.T

bukan mengkritik..hanya nak share...

Wednesday 13 July 2011

tiPS HiLAnGkan nganTUK!!!my style...

Mengantuk di tempat kje mmg biase!!!hehehheheh, tp klo mengantuk bila ade entertainment nh mmg luar biase,kihkhihhkihkhh....aku pun cam 2, ahhhhhh!!!mengantuk + tension....mmg serabut...lps 2 bad mood r...muncung mulut2...hehehhehe...nak pe yang aku wt jika aku mengantuk....hahahhahah...cakap la NAKKK!!!!

1st..try cubit dr sendr, nh biase aku wat time ngah lec mengajar kt depan...ehhehehehhe...cubit tau cekik ngan se kuat hatimu...hahahhahhah...XJADI????suwoh kwn tlg cubit dr sendr...hehehhehe...tempat2 yang efficient tuk di cubit???.biase wt kat lengan...kt peha pun ble...hehehehhe..this is my style. picit bahagian tengkuk pun ble gak....kire efficent la ckit, tuk tidak ngantuk yg melampau2 smpai ble tdo lam class n tempat kje...ish3 x elop2

2Nd...dengar muzik tau wt muzik sendr...lallalalalalalallalaallalalalallalallalalalallllalallallal,,,,nyanyi2 lalallalallallallallalallalal....seronok gak nyanyi biar r sumbang mambang pun...x ku peduli..hehehhehehehhe....klo aku suke dengar muzik yg ble membuatkan aku menyanyi n menari2 cam pop rock ke!!!korea ke!!!lagu slow pun k gak tp jangan lah yg tangkap leleh..ber+++++++ meleleh lah kau 6ti...hehehheheehheh...klo dengar muzik ketuhanan k gak.. ..ermmm,ala2 lgu maher zain....best tau...hehehhehehe

3rd..try bukak mata luas...walaupun mata mu sepet try bukak luas2...tgk alam sekeliling..tgk dinding yg wrna2 cerah cam oren, hijau lembut...yg ble wt dr kte tenang ble tgk nye...tenung lampu lame2 pun k, lampu jenis mentol n pendaflor, k ke tips nh cam ade mengarut????ckit r..ehheheheheheh....warna2 memainkan peranan yg memberi kesgararn pd mata kta..color2 yg lembut dr menjadi tenang....

4TH....nh paling efficient kot, pegi basuh muka...cam owg pe ntah, muke 2!!!!...ish3...kan biase cikgu ckp klo ngantuk pegi basuh muka...pegi la tandas 2, jangan tdo lam tandas lak...pernah jugak ade dgr cite kekwn yg pegi tidur kt surau sbb ngantuk sgt...ish3...mcm2!!!aku nk pegi basuh muka lam tandas malas!!!hehehehheehhe...ish3...lps 2 bersengkanglah mata 2 dgr lec ajar....msuk telinga kanan kuor telinga kiri....hhehehehhehhe...tolonggggg lah!!

5th...yg last se x aku tgk owg ngantuk biase wt...hehhhehe....teropong2...pe diorang wt eik...ermmmm.....diorang goyang kaki2 diorang ble dgr lec mengajar kt depan...tegedik2 kaki2 diorang,,,,nak control la kononnye....hehheheh...biasenye owg laki lah nh...kihkhihkkih...kate diorang ulik nak tdo...ehheheheheh...macam2 gaya lah klo tgk owg yang tahan  ngantuk nh...hehhehehheheh..ade gak budak2 yang tahan ngantuk diorang bertambah2 x duduk diam...kesitu kesini, x senang duduk...active sungguh!!! xpaham aku...hehehheheheheh



No comments:

Post a Comment